Forum 13 Dru┐yna Harcerzy Starszych Strona G│ˇwna

przepraszam ale pisałam w tak duzym pospiechu ze nie przecz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 Dru┐yna Harcerzy Starszych Strona G│ˇwna -> Newsy
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:41, 11 Kwi 2014    Temat postu: przepraszam ale pisa┼éam w tak duzym pospiechu ze nie przecz

Jak wasze pupy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie iwem co to za pajak, narazie go nie ruszam bo mi nie przeszkadza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem Kamila i mieszkam w Paryzu od 3 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz od 6 miesiecy moja waga jest stabilna 53g. [link widoczny dla zalogowanych] (i seksownie przede wszystkim !)
siedze w tym bagnie od 4 lub 5 lat, mam czesto ataki dochodzilo juz do wymiotowania krwia. Hej...mam ten problem co Wy!!! kulminacji.. Kasiula A poza tym widziałam kilka dziewczyn po operacji całej korekty nosa i były zadowolone. [link widoczny dla zalogowanych]
Oferujemy bogat─ů lini─Ö zabieg├│w trzech profesjonalnych znanych marek kosmetycznych wykorzystywanych przez wiele gwiazd. W koncu kto szuka ten znajdzie a ja mam dosc zamartwiania sie t─ů blizn─ů, chce odzyskac normalne zycie i miec gdzie┼Ť to co mam na rece, przyzwyczailam sie choc nie akceptuje tego ale trudno. pomoc dla pocz─ůtkuj─ůcych Wi─Öc mo┼╝e zaczn─Ö od tego ┼╝e mam do┼Ť─ç wysoki pr├│g b├│lu i jako┼Ť nie zwracam uwagi na b┼éahostki palce u r─ůk marzn─ů mi od kiedy si─Ögam pami─Öci─ů. Hej dziewczyny Z ktorego miejsca wiecej a z ktorego mniej zalezy od indywidualnych cech i od hormonow. 2)100-120 g dziennie (30g.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
musz─Ö powiedzie─ç ze jak na dzisiejsze czasy to ca┼ékiem rozs─ůdna cena.
moze lepiej zostac w Pl bo wstyd przynosisz..
[link widoczny dla zalogowanych]

Śpicie już ????????
[link widoczny dla zalogowanych]
No ┼Ťwietnie, ja mam kolczyka w p─Öpku oczywi┼Ťcie te┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
prosiłabym o odopiedź ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze w tym jest problem,ze Zabka nie posiada kompetentnych partnerow?.Pozdrawiam wszystkich ajentow. [link widoczny dla zalogowanych] podbijam pytanie martyszi.
Trzeba sie cieszyc z tego, co sie ma !!! Mo┼╝e zjad┼éa┼Ť co┼Ť innego ni┼╝ zwykl, co mog┼éo spowodowa─ç nadkwa┼Ťno┼Ť─ç? a Porter i linicka? Zaraz potem siku bez strachu, cho─ç znowu mnie poci─Öli. nie dostalam fotek [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o wc to nie mam problemow,wciagu ostatniego tyg bylam ze 4razy,wiec chyba nie jest najgorzej ze mna,innych dolegliwosci typu bol glowy tez brak,jedynie bol miesni ale to od roweru i cwiczen. Nie r├│b mu tej satysfakcji i nie do┼éuj si─Ö z jego powodu! MALO TEGO TA PANI BYLA WIELCE NIEPOCIESZONA ZE NIE DOSTALA NAPIWKU GDY PLACILAM W KASIE. A teraz Wam si─Ö przyznam. dzis rano bylo 300g mniej. Nie chc─Ö wygl─ůda─ç jak wieszak, ani dozna─ç zaniku biustu. katarzyna1175@goo glemail.com
DZIEWCZYNY odradzam, nie zmieniajcie na sile koloru, to prawda wlosy nie palec odrosna ale lepiej nie ryzykowac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
40 os├│b (zapami─Ötaj, ┼╝e 40 os├│b to dobra liczba do wzbogacenia si─Ö), ale mo┼╝esz zareklamowa─ç to w darmowy spos├│b w Internecie, przez co wi─Öcej ludzi to zobaczy i mo┼╝esz wi─Öcej zarobi─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto jak mozna skrzywdzic dziecko.
mam nadziej─Ö, ┼╝e moje pytanie nie jest \nienormalne\..

ech...
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie, je┼Ťli macie pytania lub w┼éasne refleksje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Turki proboja sie dowartosciowac i dla nich biala kobieta to jest rewelacja.
Sowanar
Co powiecie o kursach wiza┼╝u (makija┼╝ fotograficzny, ┼Ťlubny itp.)
[link widoczny dla zalogowanych]
To juz nie to, co kiedy┼Ť...

Mia┼éam ciemne mocne w┼éoski i jasn─ů sk├│r─Ö, wi─Öc od razu dosta┼éam wysokie parametry na┼Ťwietlania. [link widoczny dla zalogowanych] Lekarz mi wypisa┼é Gravistat 250, ale niestety nie powiedzial ile mam przyjmowac, wiem ze mam rozpocz─ůc w pierwszym dniu okresu.
Niestety, podczas g┼éod├│wki znajduj─ůce si─Ö w sk├│rze naczynka krwiono┼Ťne kurcz─ů si─Ö, przez co dop┼éywa do niej mniej krwi. Hej Dziewczyny Dla mnie tez lekarz to pora┼╝ka , tyle mam do powiedzenia [link widoczny dla zalogowanych] Wpadlam do lazienki po chwili odsapnac po czym wyszlam zobaczyc gdzie bydle (bylam pewna ze jakos go tam utluklam) lezy martwe. [link widoczny dla zalogowanych]
no raczej, ┼╝e ┼╝art jej mniemanie o sobie. Sa rozne metody, blizn sie calkiem nie pozbedziesz ale zmniejszysz je lub poprawisz ich wyglad. w Rivoli mialam miec rozmowe w jednej agencji pracy. P┼éywam od 7 lat. W takim razie niech sie dzieje wola NIEBA... kiedy kogo┼Ť krytykuj─Ö nie robi─Ö tego z zazdro┼Ťci, zawi┼Ťci czy wrednego charakteru, ale dlatego, ┼╝e osoba przeze mnie krytykowana posiada cechy, kt├│rych w ludziach nie lubi─Ö, albo uwa┼╝am, ┼╝e jest brzydka mimo, ┼╝e inni my┼Ťl─ů, ┼╝e jest inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Diagnostyka zespo┼éu cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka polega przede wszystkim na badaniu klinicznym.
Ona nie zrobiła nikomu krzywdy i jako osoba jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]

Biore pigulki i wpadlam na taki pomysl zeby mu zrobic lodzika do konca ale strasznie brzydze sie spermy i mysle ze w takiej gumce byloby ok.J powiedzcie gdzie takowe najlepiej kupic zeby nie byloby glupich podtekstow
[link widoczny dla zalogowanych]
LEPSZA JEST ERISKA!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam 30 lat i jak wspomnialam jestem tu ,dzisiaj mija dokladnie trzy tygodnie.Mieszkam niedaleko verony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

AHA i jeszcze chcia┼éabym doda─ç pozw├│lmy innym podj─ů─ç swoj─ů w┼éasna decyzje bez z┼éo┼Ťliwo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] wiec podejd┼║ do tego spokojnie,,wiadomo jak spuchniete to i b├│l dokucza..
bedziesz jej pozniej zazdrosic jak bedziesz miec 30 lat a Jablczyska ,majac 30 lat bedzie wygladac na 25 Nie chc─Ö si─Ö roz┼éo┼╝y─ç!! do Muenchen to nie mam odwagi o tej porze roku jAK ju┼╝ ┼Ťwiadkowie zostan─ů wezwani to co dalej?czeka─ç trzeba na wyrok?pewnie kolejne kilka lat?jak to wygl─ůda? witaj,ja tez od wczoraj,zapraszamy [link widoczny dla zalogowanych]
my mamy wsp├│┼éne-je┼Ťli nie ufa si─Ö partnerowi w kwestiach finansowych,to po co za niego wychodzi─ç? Wszystko Ok.dolegliwo┼Ťci min─Ö┼éy i mam nadziej─Ö ┼╝e nie wr├│c─ů.Zosta┼éo tylko pragnienie, ┼╝┼éopie jak smok. akurat o Korcz nie mog─Ö za du┼╝o powiedzie─ç,za ma┼éo j─ů kojarz─Ö z telewizji,gazet(chocia┼╝ tych to bym pod uwag─Ö nie bra┼éa -ogromne retusze!)Wolszczak -tej bym da┼éa z 43 -45 lat, 17:00) a trzeci─ů to r├│znie bywa Wczoraj wypi┼éam o 1:00 w nocy ale to by┼é przypadek bo usn─Ö┼éam zap[ominaj─ůc o jej wypiciu wiec musia┼éam wsta─ç i wypi─ç ... przez gangi muzu┼éman├│w gwa┼écone [link widoczny dla zalogowanych] * Zdobienie paznokci GRATIS !! Witaj kobako!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Brat się wkurzył na mnie wtedy i jak już trochę do siebie doszłam to poszłam spać do siostry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 Dru┐yna Harcerzy Starszych Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin