Forum 13 Dru┐yna Harcerzy Starszych Strona G│ˇwna

na samym poczatku gratuluje tobie dzidziusia!!!ciesze sie ze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 Dru┐yna Harcerzy Starszych Strona G│ˇwna -> Newsy
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 5:04, 09 Kwi 2014    Temat postu: na samym poczatku gratuluje tobie dzidziusia!!!ciesze sie ze

zmniejsz zapotrzebowanie energetyczne-bez powodow tak sie nie dzieje,albo podjadasz albo za duzo kalorii
[link widoczny dla zalogowanych]
Za drugim i za ka┼╝dym nast─Öpnym razem jest ju┼╝ tak samo, TO WR─śCZ ZACZYNA BYC NUDNE.
Mo┼╝esz zje┼Ť─ç gotowan─ů lub pieczon─ů kur─Ö zamiast mi─Ösa wo┼éowego, ale oczywi┼Ťcie bez sk├│ry.
Wazne aby lekarz byl dobry i nie robil zabiegow schematycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?]
Pozdrawiam!
hej;] mam pytanie kiedy najlepiej pic herbat─Ö??
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Buziaczki dla całej paczki
nie lubie gadac przez czat. Przeczytaj takze: . nie wiem o co tu chodzi. - mniej tłuszczy i węglowodanów [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie dzis mija tydzien diety, na wadze mniej 2kg. Tak wi─Öc w pierwszy dzie┼ä nic nie jad┼éam, w drugi i trzeci pi┼éam przez s┼éomk─Ö i jad┼éam papki ze s┼éoiczk├│w dla niemowl─ůt, serki homogenizowane itp., a od czwartku zacz─Ö┼éam powoli ostro┼╝nie my─ç z─Öby i p┼éuka─ç usta sza┼éwi─ů. - co┼Ť ty ona zawsze jedn─ů zje zanim dotrze Wreszcie posz┼éam prywatnie, gdzie zrobiono mi wymaz i okaza┼éo si─Ö, ┼╝e ┼╝aden z zapisywanych przez doktora S. tylko nie w stroju jednocz─Ö┼Ťciowym :/ znalaz┼éam link do panoramy firm z tym salonem PRACA W MI┼üA, W SUPER ATMOSFERZE- BARDZO DOBRE ZAROKI PODSTAWA TO JAKIE┼Ü 8 TYSI─śCY Z┼ü ALE MO┼╗NA W MIESIAC ZAROBI─ć NAWET DWA RAZY TYLE = NAPIWKI.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszlam tam bo musialam, na zadna prace nie licze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
FAKT FAKTEM TRZEBA WCZE┼ÜNIEJ WSTA─ć...

Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieci lubi─ů zwierz─ůtka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
DZIEŃ TRZECI:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja powiem Ci ze jak sie nie moge wyproznic ( mam niedoczynnosc tarczycy) to nie moge wciegnac brzucha, mam wielki, nadety. [link widoczny dla zalogowanych] Chirurg powiedzia┼é, ┼╝e nie widzi innego wyj┼Ťcia jak zg┼éosi─ç mnie na zabieg.
warte tej zwariowanej diety .. a prostuje juz ponad 2 lata tylko ┼╝e mam profesjonaln─ů prostownic─Ö ceramiczn─ů za (sic!) 340 zlotych wi─Öc nie ma mowy o zniszczonych w┼éoskach ;/ Facet jest po prostu nieziemski. moj naturalny kolor to ciemny blond ..w wakacje pofarbowalam wlosy farba kasztan pallete do 24 zmyc... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] nie mozesz isc na 10 min od razu bo sie spalisz, musisz zaczc od 5 lub 6 min, najlepieje bedzie jak u kosmetyczki powiesz ze idziesz to soalrium pierwszy raz ona ci poleci na ile masz pojsc ale napewno nie wiecej niz 5,6,7 min Aha ─çwiczenka 8 min.to po to te┼╝ ┼╝eby sk├│ra nie by┼éa zwiotcza┼éa(ja niestety mam troszk─Ö brzuszek nie taki jak bym chcia┼éa ale to pozosta┼éo┼Ťci po ci─ů┼╝y gdzie przyty┼éam 30 kg mieszkam w piemoncie, pod turynem. Zazwyczaj mia┼éam regularne @ Ostatnio zaobserwowa┼éam, ┼╝e raz dosta┼éam @ w 20-stym dniu cyklu, nast─Öpna po niej wypad┼éa, nie dosta┼éam. W zesz┼éym roku by┼éam nad morzem i by┼éo fajnie. I to bez napinania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie zdiagnozowano toksoplazmoz─Ö w 7 tc teraz jestem w 12.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Orbitrek nadal sprawuje si─Ö nie┼║le aczkolwiek tak po 30min ─çwicze┼ä co┼Ť mu tam zaczyna stuka─ç i puka─ç, ale na razie si─Ö nie przejmuje bo pozatym nic si─Ö nie dzieje, pewnie ma ju┼╝ do┼Ť─ç tego kr─Öcenia po 40min dziennie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak wyst─Öpowa┼éa w Maratonie u┼Ťmiechu to kiepskie kawa┼éy opowiada┼éa, ale robi┼éa to z takim przekonaniem jakby to ona by┼éa najbardziej zabawna, najwa┼╝niejsza i w og├│le najfajniejsza.

Monika Nowosadko - po 93cm
[link widoczny dla zalogowanych]
FeBe...czyzbys nas opuscila??? Wi─Öc na razie nie b─Ödzie, wymra┼╝a─ç ani wypala─ç.
aa no i mozecie tez napisac ile Wam potem czasu zaj─Ölo zrzucanie tego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Forum dopiero si─Ö rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego ÔÇŽ mysle ze najwa┼╝niejsze ze mo┼╝na zaczac od wzajemnego wspieraniaÔÇŽ
witam dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie usg????????????????? [link widoczny dla zalogowanych] a wi─Öc wyja┼Ťnie po raz enty dlaczego tribiotic jest z┼éem na ┼Ťwie┼╝e przek┼éucia :
temu zlikwidowa┼éem dwa w gara┼╝u - zak┼éada┼éem, ┼╝e dosta┼éy si─Ö tam z dworu, ale dzi┼Ť niestety obok takiego potwora w zasadzie si─Ö umy┼éem w mojej g┼é├│wnej ┼éazience. nie potrafie ograniczyc kalorii wiec przygotowanie jako takie slabe, ale psychicznie jestem przygotowana w 100% a przeciez WSZYSTKO JEST STANEM UMYS┼üU !!! Sk─ůd to mog─Ö wiedzie─ç tak samo mo┼╝e by─ç z┼éa na mnie za ka┼╝de inne imi─Ö. By┼éam w sklepie ,nic specjalnego dla samych paj─ůk├│w nie by┼éo ,du┼╝o ┼Ťrodk├│w by┼éo do spryskania pomieszczenia ,po kt├│rych trzeba wyj┼Ť─ç z domu a potem porz─ůdnie wywietrzy─ç bo tak to cena 100-120z┼é, moze k5os zna miejsce gdzie troche taniej!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy Hej, a ja polecam wam stzy┼╝enia Akademii Berendowicz-Kublin. ja tam jak narazie czuje sie ok na bilet na samolot uslugi w domu klienta - 10lat doswiadczenia ;/ odweidzi┼éam 3 lakarzy ka┼╝dy stweirdzi┼é u mnie co innegO ;/ co robi─ç? Mam du┼╝e do┼Ťwiadczenie w pracy z dzie─çmi poparte referencjami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hagnee !
Ja i moj narzeczony rowniez zastanawiamy sie nad zyciem w Kanadzie .Oboje jestesmy mlodzi.Chcialabym wiedziec jakie sa realia.Czy jest tak jak w polsce,ze w przecietnej pracy ( a teraz niema wyboru jesli chodzi o prace,jest straszne bezrobocie)zarabia sie najnizsza krajowa,niemozna wziac nadgodzi i dotego nikt niedostaje umowy o prace.Nawet gdyby sie chcialo wziac jakis kredyt nieda rady tutaj.Niestety pracujac oboje,zarabiamy ledwo na zycie,nie mam mowy o kupowaniu sprzetow czy ciuchow,tylko oplaty i jedzenie.Czasem wyjscie na piwko.
[link widoczny dla zalogowanych] view&id=9126
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

heh Dziekuj─Ö bardzooooo za wszystkie Wasze odpowiedzi naprawde troch─Ö mnie uspokoi┼éy, jeste┼Ťcie wielkie :] Mam nadzieje ┼╝e po operacji moja waga spadnie..
[link widoczny dla zalogowanych]
Sugerujemy si─Ö jedynie WYPOWIEDZIAMI FORUMOWICZ├ôW ale nie chce nam si─Ö t┼éumaczy─ç tekst├│w angloj─Özycznych o SIBUTRAMINIE kt├│re s─ů publikowane i jako┼Ť NIE PISZ─ä TAM ┼╗EBY MIA┼üO TO ZABIJA─ć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie du┼╝ostopki!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Spadam.
[link widoczny dla zalogowanych]

moze mi ktoras doradzic po jakich w wiekszym % urosna mi piersi ?? [link widoczny dla zalogowanych] I człowiek nie wie czego konkretnego moze sie spodziewac.
Informacja dot. Czy cewnik jest konieczny.. pozadrawiam wszystkich i ┼╝ycz─Ö wam zdrowych i spokojnych ┼Ťwi─ůt no i zdrowka dziewczynki, przede wszystkim zdr├│wka.. Jestem po wizycie u lekarza. Nie przemawia on do mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast takie historie jak Twoja (wsp├│┼éczuj─Ö bardzo) pora┼╝aj─ů, albo ten gronkowiec na warszawskiej w Bstoku!! mi pomaga preparat na wrastajace paznokcie firmy Scholl. No ja z ┼╝art├│w to tylko lekarzowi, kt├│ry mnie przyjmowa┼é do szpitala (ale nie by┼é przy porodzie), dzie┼ä po porodzie powiedzia┼éam, ┼╝e moje samopoczucie jest na 2 punkty. S─Ödzia zamilk┼é, i postawi┼é spraw─Ö na ugod─Ö, i tak te┼╝ si─Ö dogada┼éam. takim: Wyjezdzajac wszystko bylo ok. powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
wkurza mnie ,ze reklamuje soraje,a potem w wywiadzie przyznaje si─Ö do kosmetyk├│w za600z┼é,ja wiem,ale przez to jest nieprawdziwa,a poza tym jak uwidzia┼éam j─ů na zdj─Öciu,jak sz┼éa otoczona 6 !!!ochroniarzami to zw─ůtpi┼éam,normalnie Madonna ma na noc,taka gwiazda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 Dru┐yna Harcerzy Starszych Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin